.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
درخواست مجدد درج نام مادر در کارت ملی
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: باید درخواست بانوان مبنی بر آوردن اسم مادر در کنار اسم پدر، در کارت ملی مجدد به جریان بیافتد.(ادامه)
معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: نام پدر از روی کارت‌های هوشمند ملی حذف نمی‌شود. نام پدر از کارت ملی حذف می‌شود؟
معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: نام پدر از روی کارت‌های هوشمند ملی حذف نمی‌شود.(ادامه)
در روزهای اخیر و پس از مطرح‌شدن گمانه‌زنی‌ها پیرامون تغییرات احتمالی در تیم اقتصادی کابینه دولت سیزدهم، رئیس شورای‌ اطلاع‌رسانی دولت به شکل عجیبی به شایعات مطروحه واکنش نشان داد آیا تغییرات در کابینه خط قرمز دولت است؟(يادداشت)
در روزهای اخیر و پس از مطرح‌شدن گمانه‌زنی‌ها پیرامون تغییرات احتمالی در تیم اقتصادی کابینه دولت سیزدهم، رئیس شورای‌ اطلاع‌رسانی دولت به شکل عجیبی به شایعات مطروحه واکنش نشان داد(ادامه)
دختر رضاخان در نامه به امام خمینی نوشت: در حال حاضر من فاقد شناسنامه هستم به جهت اینکه وزارت دربار گفتند شوهرش مصدقی است و اشرف پهلوی هم ... نامه عجیب دختر رضاخان به امام خمینی /فاقد شناسنامه هستم /اشرف گفت به این خواهر بی سواد که با لهجه صحبت می کند، شناسنامه نمی دهیم
دختر رضاخان در نامه به امام خمینی نوشت: در حال حاضر من فاقد شناسنامه هستم به جهت اینکه وزارت دربار گفتند شوهرش مصدقی است و اشرف پهلوی هم ...(ادامه)
با پایان یافتن شمارش آراء و مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به میزان زیادی مشخص شد. آرایش سیاسی مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
با پایان یافتن شمارش آراء و مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به میزان زیادی مشخص شد.(ادامه)
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان گفت: بیمه اجتماعی مادران روستایی ارتباطی با همسر ندارند و حتی اگر همسر شاغل باشد، مادر غیر شاغل می‌تواند بیمه اجتماعی شود. کدام مادران روستایی رایگان بیمه می‌شوند؟
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان گفت: بیمه اجتماعی مادران روستایی ارتباطی با همسر ندارند و حتی اگر همسر شاغل باشد، مادر غیر شاغل می‌تواند بیمه اجتماعی شود.(ادامه)
رییس سازمان ثبت احوال گفت: دیگر در انتخابات شناسنامه مهر زده نمی‌شود، اما تمام اطلاعات و سابقه مربوط به فرد رای دهنده در پایگاه هویتی و اطلاعاتی سازمان درج و ثبت خواهد شد. شناسنامه‌ها در روز انتخابات مهر زده نمی‌شوند
رییس سازمان ثبت احوال گفت: دیگر در انتخابات شناسنامه مهر زده نمی‌شود، اما تمام اطلاعات و سابقه مربوط به فرد رای دهنده در پایگاه هویتی و اطلاعاتی سازمان درج و ثبت خواهد شد.(ادامه)
وراث متوفیان سهام عدالت می‌توانند انتقال سریع و رایگان اصل و سود سهام عدالت متوفیان را تا قبل از روز ۱۰ اسفند ماه سال جاری انجام دهند. وراث متوفیان برای دریافت سهام عدالت زودتر اقدام کنند
وراث متوفیان سهام عدالت می‌توانند انتقال سریع و رایگان اصل و سود سهام عدالت متوفیان را تا قبل از روز ۱۰ اسفند ماه سال جاری انجام دهند.(ادامه)
رئیس سازمان ثبت‌ احوال کشور گفت: امروز با بهره‌برداری از سامانه «هدا» فصل جدیدی در حوزه احراز هویت آغاز خواهد شد. شناسنامه نوزادان به صورت تماما الکترونیکی صادر خواهد شد
رئیس سازمان ثبت‌ احوال کشور گفت: امروز با بهره‌برداری از سامانه «هدا» فصل جدیدی در حوزه احراز هویت آغاز خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : سازمان ثبت احوال کشور، آمار مربوط به وقایع حیاتی ۱۰ ماه سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد. کدام استان‌ها بیشترین و کمترین آمار تولد و ازدواج را دارند
شمال نیوز : سازمان ثبت احوال کشور، آمار مربوط به وقایع حیاتی ۱۰ ماه سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.(ادامه)
حمله آمریکایی-انگلیسی به ۱۰ نقطه یمن/ استرالیا، کانادا، هلند و بحرین درحملات مشارکت داشتند/ ارتش یمن ناوهای آمریکا و انگلیس را هدف قرار داد/ واکنش رسمی ایران/ درخواست عربستان برای خویشتن داری دو طرف ....(خبر)
(ادامه)
عضو ارشد انصارالله به حملات و بمباران‌های ائتلاف آمریکا و انگلیس علیه شهرهای یمن واکنش نشان داد. عضو ارشد انصارالله: ناوهای جنگی آمریکا و انگلیس را هدف قرار دادیم
عضو ارشد انصارالله به حملات و بمباران‌های ائتلاف آمریکا و انگلیس علیه شهرهای یمن واکنش نشان داد.(ادامه)
برخلاف مسائل مطرح شده در خصوص علت غیبت مهدی طارمی در تمرین روز گذشته تیم ملی، دلیل اصلی سفر یک روزه او به تهران در جریان اردوی کیش مشخص شد. طارمی پدر نشده؛ دلیل اصلی سفر او مشخص شد
برخلاف مسائل مطرح شده در خصوص علت غیبت مهدی طارمی در تمرین روز گذشته تیم ملی، دلیل اصلی سفر یک روزه او به تهران در جریان اردوی کیش مشخص شد.(ادامه)
رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به درخواست مردم ایران برای تغییر نام خود به نام قاسم سلیمانی، گفت: برهمین اساس ما نام قاسم سلیمان را در بانک نام سازمان ثبت احوال قرار داریم تا افراد بتوانند نام این شهید را برای فرزندان خود انتخاب کنند. ثبت‌احوال: مشکل مردم برای ثبت اسم قاسم سلیمانی حل شد
رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به درخواست مردم ایران برای تغییر نام خود به نام قاسم سلیمانی، گفت: برهمین اساس ما نام قاسم سلیمان را در بانک نام سازمان ثبت احوال قرار داریم تا افراد بتوانند نام این شهید را برای فرزندان خود انتخاب کنند.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: بیش از چهار هزار شعبه اخذ رأی نسبت به دوره قبل اضافه شده است. داوطلبان ۳ روز فرصت اعتراض دارند / نیروهای مسلح مباحث امنیتی را دنبال می‌کنند / ۷۱ میلیون تعرفه چاپ کردیم / ۴ هزار شعبه رأی اضافه شده است
رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: بیش از چهار هزار شعبه اخذ رأی نسبت به دوره قبل اضافه شده است.(ادامه)
در مراسم گرامیداشت روز ثبت احوال از سند سجلی شهید فخری زاده با حضور وزیر کشور رونمایی شد. رونمایی از سند هویتی شهید فخری زاده
در مراسم گرامیداشت روز ثبت احوال از سند سجلی شهید فخری زاده با حضور وزیر کشور رونمایی شد.(ادامه)
پژوهشگران دانمارکی مدعی شده‌اند که همان‌طور که هوش مصنوعی بر اساس مدل‌های زبانی می‌تواند پیش‌بینی کند که احتمالاً چه عبارتی در ادامهٔ یک جمله می‌آید، با استفاده از تکنیک‌های آماری مشابه می‌توان رویدادهای زندگی انسان را پیش‌بینی کرد. آیا هوش مصنوعی می‌تواند زمان مرگ شما را پیش‌بینی کند؟
پژوهشگران دانمارکی مدعی شده‌اند که همان‌طور که هوش مصنوعی بر اساس مدل‌های زبانی می‌تواند پیش‌بینی کند که احتمالاً چه عبارتی در ادامهٔ یک جمله می‌آید، با استفاده از تکنیک‌های آماری مشابه می‌توان رویدادهای زندگی انسان را پیش‌بینی کرد.(ادامه)
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد. تنکابن یا شهسوار، مسئله این است / سال‌هاست این منطقه میان این ۲ نام گیر کرده
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد.(ادامه)
شمال نیوز : با حکم معاون وزیر کشور و رییس سازمان ثبت احوال کشور، دکتر وحید آرایی به عنوان مشاور رئیس سازمان در امور راهبردی و توسعه مدیریت منصوب شد. انتصاب دکتر وحید آرایی به سمت مشاور رییس سازمان ثبت احوال کشور در امور راهبردی و توسعه مدیریت
شمال نیوز : با حکم معاون وزیر کشور و رییس سازمان ثبت احوال کشور، دکتر وحید آرایی به عنوان مشاور رئیس سازمان در امور راهبردی و توسعه مدیریت منصوب شد. (ادامه)
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: ثبت نام جدید خرید خودرو در سامانه یکپارچه از امروز ۲۰ آذر آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ۲۲ آذر ادامه دارد. مرحله جدید عرضه خودرو در سامانه یکپارچه از امروز آغاز می‌شود
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: ثبت نام جدید خرید خودرو در سامانه یکپارچه از امروز ۲۰ آذر آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ۲۲ آذر ادامه دارد.(ادامه)
وزیر کشور گفت: در مورد دسترسی به اسامی داوطلبان انتخابات، اینکه گروه‌های سیاسی از کجا حدس زدند و چه کار کردند، من اطلاعی ندارم، اگر خیلی مُصر هستند باید دستگاه‌های اطلاعاتی بررسی کنند. واکنش وحیدی به ارسال پیامک یک گروه برای تایید صلاحیت‌شده‌ها
وزیر کشور گفت: در مورد دسترسی به اسامی داوطلبان انتخابات، اینکه گروه‌های سیاسی از کجا حدس زدند و چه کار کردند، من اطلاعی ندارم، اگر خیلی مُصر هستند باید دستگاه‌های اطلاعاتی بررسی کنند.(ادامه)
عیادت محسن رضایی از فرمانده اسبق سپاه نکا
شمال نیوز: در سفر سردار سرلشکر محسن رضایی به استان مازندران ، با حضور در شهرستان نکا و در بیت حاج یوسف سلطانی فرمانده اسبق سپاه شهرستان نکا...(ادامه)
به گفته مسئولان، وراث متوفیان سهام عدالت برای دریافت این سهام ابتدا باید انحصار وراثت را انجام داده و گواهی حصر وراثت دریافت کنند. برای انتقال سهام عدالت متوفی به وراث چه باید کرد؟
به گفته مسئولان، وراث متوفیان سهام عدالت برای دریافت این سهام ابتدا باید انحصار وراثت را انجام داده و گواهی حصر وراثت دریافت کنند.(ادامه)
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد . استیضاح امیرعبداللهیان به دلیل رفتار عربستان
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد .(ادامه)
رفتارشناسی مدعیان اصلاحات حکایت از آن دارد که این طیف نه جنبه شکست در انتخابات را دارد و نه ظرفیت پیروزی در انتخابات. نه جنبه شکست دارند نه ظرفیت پیروزی
رفتارشناسی مدعیان اصلاحات حکایت از آن دارد که این طیف نه جنبه شکست در انتخابات را دارد و نه ظرفیت پیروزی در انتخابات.(ادامه)
شمال نیوز: بررسی اعتراض داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از امروز ۲۵ آبان آغاز شد. آغاز بررسی اعتراض داوطلبان نمایندگی مجلس از امروز
شمال نیوز: بررسی اعتراض داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از امروز ۲۵ آبان آغاز شد.(ادامه)
شمال نیوز:

ستاد انتخابات کشور بررسی‌هایی را درباره داوطلبانی که صلاحیت‌ آنها احراز نشده انجام داده که نتایج قابل توجهی دارد. بیشترین دلیل عدم احرازِ صلاحیت‌‌های داوطلبان انتخابات مجلس چیست؟
شمال نیوز: ستاد انتخابات کشور بررسی‌هایی را درباره داوطلبانی که صلاحیت‌ آنها احراز نشده انجام داده که نتایج قابل توجهی دارد.(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
جزئیات ثبت‌نام و دریافت سهام عدالت متوفیان توسط وراث آنها، اعلام شد. اعلام جزئیات انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث
جزئیات ثبت‌نام و دریافت سهام عدالت متوفیان توسط وراث آنها، اعلام شد.(ادامه)
زن جوان که به خاطر استشمام بوی عطر زنانه روی لباس همسرش به وی شک کرده بود وقتی به دادگاه خانواده رفت با حقیقت تلخی روبه‌رو شد. عطر زنانه زندگی زوج جوان را نابود کرد
زن جوان که به خاطر استشمام بوی عطر زنانه روی لباس همسرش به وی شک کرده بود وقتی به دادگاه خانواده رفت با حقیقت تلخی روبه‌رو شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.